Mieszanki gumowe
-
Mieszanki gumowe
Cena brutto
Cena netto 153,50 zł
-
Materiały wulkanizacyjne
Cena brutto
Cena netto 158,60 zł
-
Mieszanki gumowe
Cena brutto
Cena netto 380,10 zł
-
Mieszanki gumowe
Cena brutto
Cena netto 587,10 zł
-
Mieszanki gumowe
Cena brutto
Cena netto 1 040,30 zł
-
Mieszanki gumowe
Cena brutto
Cena netto 1 071,20 zł
-
Mieszanki gumowe
Cena brutto
Cena netto 669,50 zł
-
Mieszanki gumowe
Cena brutto
Cena netto 317,20 zł
-
Mieszanki gumowe
Cena brutto
Cena netto 721,00 zł
Produkt na zamówienie
-
Mieszanki gumowe
Cena brutto
Cena netto 285,30 zł
-
Mieszanki gumowe
Cena brutto
Cena netto 525,30 zł
-
Mieszanki gumowe
Mieszanki gumowe światowego lidera w produkcji materiałów wulkanizacyjnych REMA TIP TOP to najwyższej jakości nieutwardzone (surowe) mieszanki gumowe MTR RUBBER oraz mieszanki podkładowe SV-GUM oraz MTR-CUS do dublowania wkładów. Surowa mieszanka gumowa MTR RUBBER przeznaczona jest do wypełnień lejków uszkodzeń w oponach samochodów osobowych, ciężarowych, rolniczych oraz wielkogabarytowych i w oponach maszyn ziemnych. Mieszanka gumowa cechuje się doskonałą przyczepnością i nieprzepuszczalnością gazu dostosowaną do opony. Mieszanki do dublowania wkładów SV-GUM oraz MTR-CUS przeznaczone są do dublowania radialnych i diagonalnych wkładów naprawczych, w sytuacji gdy usunięto wewnętrzną warstwę butylową, gdy kord został odsłonięty, jeśli oszlifowane powierzchnie są nierówne, a także każdorazowo do napraw opon wielkogabarytowych i maszyn ziemnych, jak również zalecane są do stosowania podczas napraw opon rolniczych. Obecnie mieszanka podkładowa niebieska SV-GUM dostępna jest w nowej, ulepszonej wersji, obustronnie zabezpieczona folią, w celu zapewnienia czystości mieszanki przez długi czas. Oferujemy szeroki asortyment mieszanek w rolkach i w sznurze, w opakowaniach różnej wielkości i wagi. Mieszanki gumowe REMA TIP TOP produkowane i testowane w nowoczesnym laboratorium w okolicach Monachium, spełniają restrykcyjne normy dyrektywy wg ECE-R108 i R109, w ramach której próba wytrzymałościowa przeprowadzona jest przy ciśnieniu dwukrotnie przekraczającym maksymalne ciśnienie powietrza w oponach określone przez danego producenta opon, są zgodne z unijnymi przepisami REACH i mają długi okres przydatności do użycia. Dostępne instrukcje napraw ułatwiają wybór odpowiedniego materiału do naprawy konkretnej opony.